Ny blogg =D

Hej! Jag heter Sofia Pettersson och det här är min nya blogg!


Asså ni kanske vet att jag har haft ganska så många bloggar men skriver typ inget i den!
Men nu ska det bli en fotoblogg! Jag kan inte lägga in så många bilder för jag vet inte var laddaren till kameran är :( Men jag ska ta med mobilen och en annan kamera :)
Hmmm....... Jag kommer säkert att ta jätte mkt med foton på min lilla hund Herkules! Jag kan lägga ut en bild på han idag! Jag vet inte hur ofta jag kommer blogga men jag ska försöka att blogga varje dag xD
Idag är det ju fredag...... Och vi hade typ 3 läxor till idag :S Jag kunde inte allt, men nästan (hihi)
Göte Är våran lärare och han är ROLIG, SNÄLL OCH GANSKA STRÄNGSKOLAN ÄR SUPER TRÅKIG!!!!! Men det vet ni redan :P
Här är nån bild i alla fall :P 



                          Herkules min hund <33

Mina kusiners hund Nero <333

                          Gullizen Nero <3333

        Elina är så bra på att rida!!!!!!! (www.paddanlover.blogg.se)

                        Jag                                           Elina


Kommentarer
Postat av: Elina

ofta den bilden!!

2010-10-15 @ 19:20:14
URL: http://paddanlover.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jooo den är ju super fin!!!!! Jag älskar den utom mig jag var såå ful ;)

2010-10-15 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0