Elina = KUL

Hej!

Idag har jag varit hos Elina för jag inte ville kolla på inne bandy!
Vi har typ bara fotat och spelat data! (men jag spelade typ bara i tio min xD)
Menmen jag kan inte stoppa in nåra foton för när vi skulle ladda över dom till datan så skulle jag hem :(
Men när Elina stoppar in nåra foton på sin blogg (www.paddanlover.blogg.se) så får jag kopiera dom :)

Jag dissar och diggar!

Jag diggar Googles översättare! Jag, Elina och Amanda hade super kul med den idag men det var lite konstigt för när jag lyssnade på den så pratde dom så himmla snabbt!

Jag dissar när man ska åka hem när man har super kul! Precis när jag och Elina hade som roligast kulle jag hem!

BILDER I MORRON!

            Hejjs <33

Kommentarer
Postat av: Elina

hahahah joo vi är bästbäst bäst

2010-10-26 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0